Swarzędz jest miastem, które zważywszy na obecna sytuacje bardzo szybko się rozwija. Okolice Swarzędza bogate są w nowe inwestycje co owocuje wzrostem powstawiania nowych firm lokalnych.
Każda firma w Swarzędzu potrzebuje obsługi księgowej nie zależnie od tego czy przedsiębiorstwo czy zdecyduje się na biuro rachunkowe Syntex czy nie zdecyduje się na taka usługę księgowości.
Księgowość firmy można prowadzić samemu bez względu na wszystko należy jednak znać prawo podatkowe i wszystko co jest związane z prowadzeniem formy i rozliczeniem jej przed urzędami.
Można zaryzykować stwierdzenie ze brak profesjonalnej kadry specjalistów doradców podatkowych, podczas prowadzenia obsługi firmy to duże ryzyko. Oczywiście jeżeli firma nie ma świadomości jaka powinna towarzyszyć przedsiębiorcom o tym jakie mogą grozić konsekwencje nie dopełnienia obowiązków podczas prowadzenia działalności gospodarczej.
Usługi księgowe prowadzone muszą być rzetelnie i profesjonalnie – nie ma miejsca na braki w dokumentacji, lub spóźnienia w przekazywaniu dokumentacji i sprawozdań do urzędów. W wielu przypadkach doświadczenie ma znaczący wpływ na to jak funkcjonuje przedsiębiorstwo – należy wiedzieć jakich formalności trzeba dopilnować w odpowiednim czasie.

W okresie kryzysu gospodarczego każdy szczegół ma znaczenie, szczególnie w okresie wprowadzenia regulacji związanych z polskim ładem który dotyczy wszystkich firm.
Syntex Biuro rachunkowe
Biuro rachunkowe SYNTEX ułatwia komunikację zwłaszcza przez pełnomocnictwo, wiele formalności i wniosków potrafimy zorganizować jako Kancelaria Podatkowa SYNTEX ze Swarzędza. Mamy wieloletnie doświadczenie na w prowadzeniu firmy od 1991 roku mieliśmy okazję prowadzić wiele przedsiębiorstw jako biuro rachunkowe.
Nasz region Zalasewa – współpracy powiększył się również o miasto Poznań, oraz biuro rachunkowe Szczepankowo czy biuro Kleszczewo i Tulce rachunkowość ( okolice Szczepankowa oraz Poznania )
Po rejestracji firmy razem z biurem wybierzemy najkorzystniejszą formę prowadzenia rozrachunków, warto w tym miejscu nadmienić że do wyboru mamy: książkę przychodów i rozchodów, kartę podatkową, ryczałt, pełną księgowość czyli księgę handlową, ta ostatnia forma przeznaczona jest dla dużych firm, spółek prawa handlowego oraz dla stowarzyszeń.

Następnym krokiem będzie złożenie zawiadomienia do urzędu skarbowego zawiadomienia o wyborze formy opodatkowania, aktualizacji NIP oraz informacji o wyborze biura rachunkowego. Po wyborze biura rachunkowego możemy zająć się już naszą nowo powstałą firmą nie martwiąc się że nie dopełniliśmy jakichkolwiek formalności.
Trochę inaczej sprawa wygląda przy podejmowaniu współpracy z biurem rachunkowym SYNTEX przez firmę która już działa na rynku i albo rezygnuje z etatowej księgowej lub jest nie zadowolone ze współpracy z poprzednim biurem, bo i takie sytuacje się niestety zdarzają.
Wtedy biuro SYNTEX przejmujące taką firmę musi znać więcej szczegółów, dlatego na spotkanie z prowadzącym w przyszłości naszą firmę weźmy ze sobą wszystkie dokumenty założycielskie, przeliczmy roczne obroty, ilość zatrudnianych przez nas pracowników i zastanówmy się czy chcemy by biuro kompleksowo prowadziło naszą firmę (kadry, rozliczenia z US, ZUS itp.) czy tylko np. miesięczne rozliczenia.